Довіра споживачів – найвища нагорода для ТМ Śnieżka

 

Саме споживачі та українські знаменитості високо оцінили продукцію ТМ Śnieżka. Таким чином, за підсумками рейтингових досліджень конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху — 2015»  найкращою визнано у категорії «Фарба» ТМ Śnieżka.

Впродовж багатьох років підприємство «Снєжка-Україна», що працює на українському ринку лакофарбових матеріалів понад 16 років, і є одним із структурних підрозділів міжнародної Групи компаній  «Śnieżka», вкотре підтверджує  свої високі позиції у галузі виробництва фарб в Україні.

«Отримані медаль і диплом  «Фаворит Успіху – 2015» – це високий результат плідної роботи усієї команди ТзОВ «Снєжка-Україна», це значний аванс довіри  від споживачів, що стимулює Групу компаній «Śnieżka» розвиватися і надалі вдосконалювати виробничі процеси задля посилення якості і екологічності продуктів наших марок», — коментує Марек Павлусь, генеральний директор ТзОВ «Снєжка-Україна».

ХІІІ церемонія нагородження переможців рейтингу «Фаворити Успіху — 2015» відбулася 19 травня 2016 року у Києві, в концерт-холі «FreeДОМ». Варто додати, що дослідження громадських уподобань і думки експертів у конкретній номінації  та українських знаменитостей (творчої та ділової еліти) триває впродовж усього року із січня по грудень включно. Результати дослідження інтернет-голосування завірені маркетинговою дослідницькою компанією «InMind» і підтверджені аудитом Київського міжнародного інституту соціології (КМІС). Як зазначають організатори конкурсу: «Лідери рейтингу «Фаворити Успіху» — це завжди безперечно найкращі торгові марки у своєму ринковому сегменті, що підтверджується масштабною підтримкою з боку громадськості».

Медаль «Фаворит Успіху – 2015» представникам знаної компанії «Снєжка-Україна» вручала відома оперна співачка, солістка Національної опери України Олена Гончарук, яка є прикладом успішної жінки, що залюбки займається благодійною діяльністю і ділиться своїм  талантом з глядачами та учнями. Пані Олена вважає, що авторитетні бізнес-структури також  мають розділяти свій успіх з громадськістю і займатися соціальною діяльністю. Власне, компанія «Снєжка-Україна» впродовж усієї діяльності реалізує різні соціальні програми, спрямовані на позитивні зміни у дитячих лікувальних установах, дитячих садочках, школах й ін. 

У свою чергу, під час урочистостей вручення нагороди директор з маркетингу ТзОВ «Снєжка-Україна» Оксана Кукурудз  подякувала від імені  компанії «Снєжка-Україна» усім українським  споживачам, які голосували за марку «Śnieżka», які користуються  продукцією відомого бренду під час ремонтів і оздоблення помешкань, адже перемога торгової марки Śnieżka у конкурсі «Фаворит Успіху — 2015» у номінації «Фарба» — це насамперед висока довіра  клієнтів і покупців.

  

Контакти прес-служби:

м. Яворів, Львівська обл.,                          

вул. Привокзальна, 1а                                

Тел.: +38 (03259) 60-161                            

e-mail:press.releases@sniezka.ua             

www.sniezka.ua

www.vidaron.com.ua

www.acrylputz.com.ua

www.sniezkanature.com

www.facebook.com/Sniezka.Ukraine

www.vk.com/sniezkaua

Джерело та фото: ТзОВ «Снєжка-Україна»
Інформацію розміщено на правах реклами

Комментарии запрещены.

Огнеупорные материалы